seda1525 4 aylık bebişi olanlar, burdan bebeklerini z hangi hareketleri yapıyor, ne durumdasınız bilgi paylaşımı yapalım mı???
gumussst seda1525 dönmeye başladı benimki üç gün uyumadı ya dönmek için yatırıyorum dönüyo yatırıyorum dönüyü derken artık alıştı heralde, sinirlenince tükmük fırlatıyo bide üç gündür bunu yapmaya başladı ve oturmak için can atıyo ben de iki üç dk oturtuyorum sizinki nasııl
brfnbt seda1525 benim bebeğimde yüzüstü dönüyor çıngırak tutup sallayabilşuor ayaklarını ağzına götürmeye çalışıyor uyurken bile ayaklar havada 🥹
seymolili seda1525 başta elleri olmak üzere gördüğü her şeyi ağzına götürüyor, öyle ki bugün parmaklarını aşırı ileri götürdüğünden kustu. Ayda kendi kendine dönen çocuk o gün bugündür ne kadar destek de olsam dönmüyor. Ve sadece 15 dk uyuyp uyanıyoruz, döngüyü kırabilirsem 1 saate tamamlıyor ama çok nadir kırabiliyoruz. Biraz zor geçiyor sanırım :) ama çok tatlı bea🥹
TalentedMom seda1525 dönmeleri arttı dü yatarken sırtını yukarı kaldırıyor aşırı hareketli kucağımda hafifçe oturuyorum çünkü kendi istiyor ama kısa süreli tummy time hiç sevmiyor sürekli spor yapıyoruz
seda1525 gumussst ben oturtmaya cesaret edemedim daha, ama kendince sesler falan çıkarıyor. Bir de dönmeyi nasıl yapıyor. Mesela ben uzandırıyorum sağ tarafına zar zor arkadan destek ile ancak
gumussst seda1525 her bebeğin gelişimi farklı, ben 2. aydan beri hep egzersiz yaptırdım kolayca dönsün diye şimdi düz yatıyor yanına dönüyor ordan yüz üstü dönüyor tek kolunu kurtaramıyor dönünce daha ama onuda yakında halleder inşallah
yenibir Elli ağzında hep agular falan konuşuyorum dinliyo gülüyo 🥰bahsedince bile içim gidiyo minnoşum sabit kalmayı sevmiyo hep almamı istiyo evin içinde dolaştırıyorum seviyo ablası dans ediyo bakıp gülüyo 😍
seda1525 brfnbt sağlık ocağı demir ilacı başlattı mı size bu ayda, aşı olmaya gittik d vitamini zaten kullanıyoruz da demir başlattı bize
seda1525 seymolili evet uyku düzeni bizim de çok bozuldu. Mesela bir ay sonra işe başlıyacağım. Gece saat 1 i buluyor dalması. Rutini değiştirmem lazım. Akşam uyanık tutamıyorum. Saat 8 de falan biraz uyuyor gece dalması zor oluyor. Bir de iştah azaldı eskisi gibi de yemiyor.
aslanilebenan Kusmaya çözüm bulan annemiz var mı aramızda? Bebeği reflü olan ve şunu yapıyorum daha iyiyiz şimdi diyen
cansuacioglu aslanilebenan maalesef ilk çocuğumda denemediğim kalmadı 7. Ayında bitti ek gıdaya geçince ve desteksiz oturmaya başladığında şimdi 3,5 yaşında ve ikinci bebeğim doğdu 1 aylık o da reflü😢😢
aslanilebenan cansuacioglu damla veriyor doktorlar ama kullanmadım ben yan etkisi olur diye öyle bi takviye damla falan kullandınız mı hiç
cansuacioglu aslanilebenan trubiotic plus probiyotik verdi birde gaviscon infant nurse harveys gaz damlası bunları verdi ama hiçbiri bir fayda etmedi😢
aslanilebenan cansuacioglu o zaman iyi ki kullanmamışım sanki bu ara azaldı bizim kızın ama bilemiyorum yanlış alarm olabilir🙂
hellow seda1525 şu an tek elinin parmalarini daha aktif kullanmaya başladı diyebilirim geçen yanağımı çizdi :) yan dönerek bakmaya çalışıyor ama popoyu tam çeviremiyor gibi henüz .Onun dışında oturma isteği daha da arttı falan…