Ya kızlar çok stresliyim 2.5 yaşında bi oğlum var ikinciyi düşünmüyorduk aslında çünkü çok aşırı zor bi çocuk ihtimali bile yoktu benim için bugün 5. Gün reglim gecikti doğum kontrol hapı kullanıyodum reglimi aşırı derecede azalttığı için bırakmıştım prezervatifle korunuyoduk ama çok çok korkuyorum aşırı derecede tekrar aynı şeyleri yaşamak istemiyorum ne yapcam bilmiyorum nolur bişey diyin mevsimsel olabilir mi acaba bekarken de mevsimsel senede 1-2 kez böyle 10 gün geciktiği oluyodu