mayuksel Kızlar bu mama kilo aldırıyo mu kızımın alerjisi çıktı bunu kullanıyoruz mecburen sütümde çok az geliyo
Ckudll mayuksel oğlum 15 günlükken alerji teşhisi koyuldu, 3 aya kadar meme mama gittik ama sütüm çok azdı ona rağmen çok güzel toparladı merak etmeyin kilo alımı yeterli düzeyde olur bebeğinizinde
berk58 eda-1amine devlette de çıkarılır ama bu raporu çocuk alerji uzmanı çıkarabilir sadece rapor çıktıktan sonra mama bittikçe her hangi bir çocuk doktoruna yazdırabilirsiniz ama ilk raporu çocuk alerji uzmanı çıkarır
berk58 aynrkrbs33 rapor çıkarırsanız mamayı devlet karşılıyor eczaneden ücretsiz alıyorsunuz . Çocuk alerji uzmanına gidip alerji testi yaptırıp çıkartıyorsunuz .
eda-1amine aynrkrbs33 ücretli pahalı ya bunun raporunu çıkarınca ücretsiz devlet karşılıyor aylık aliyorsun
aynrkrbs33 berk58 anladım bizde alerji yok gerek yok o zaman rapora. Öğrenmiş oldum yine de teşekkür ederim🌷