dorukdemir3 merhaba, benim de aynı şekilde 4. Günden sonra şişmeye başladı. Hatta çok korktum pıhtı mı attı bir yerime noluyor diye herkesi ayağı kaldırmıştım :) Yaklaşık 1 hafta sürdü. Doktoruma sordum, onun tavsiyesiyle ayağımı yastıklarla destekleyerek hep yüksekte tutmaya çalıştım dinlenme esnasında, bol su içtim ve çok dolandım evde. Endişelenme inşallah geçer
Geçmiş olsun, bebişin de hayırlı olsun🫶