visneli Bana az geldi kızlar ya 2 ay 21 günlükken 5,200 dü şuan 3 buçuk aylık 5,600 kız bebeğim günde 3 kere falan bezini değiştiriyorum doktora henğz götürmedim götürecem daha ama doktorlar genelde zayıf olsun derdinde oluyorlar bakalım artık
kubra2608 visneli biraz az almış.4.-5. Aya kadar en az 600-700 gr alması beklenir.Sütünüz az mı veya az mı emiyor
AtesPerisi visneli Benim kızım 5 aylıkken 5.300 gramdı sütüm yetmiyordu doymuyordu çok ağlıyordu mamaya başladı doktor bide ek gıdaya başladı 2 haftada 600 gram aldı Allah’a şükür şimdi hem doyuyor hemde ağlaması geçti gitti şimdi 6 aylık oldu kilosu yavaş yavaş düzeliyor
gygo visneli biraz az gibi geldi bana da çok sık mama değiştirdiyseniz ondanda olabilir belki istemiyodur önceki mamayı hemen kesmemelisiniz bi öğün eski bi öğün yeni mama vermelisiniz bi de dil bağını kontrol ettirin ondan da olabilir 🌸
kubraa0606 visneli benim oğlum 3600 doğmasına rağmen 3 aylıkken 6 kiloydu bir de kız olmasına rağmen kilosu iyi geldi çişli bez sayısı çok az. Zaten bu da beslenemediğini gösteriyor. Arka sütü muhakkak içsin
gygo visneli anlamadınız sanırım mama değiştireceğiniz zaman bi öğün eski mama bi öğün yeni mama olarak değiştirin birden değiştirmemek gerekiyor
visneli AtesPerisi İlkin Aptamil ve alerjik mama denedik kilo aldırmadı ishal yaptı hip kullandık 1 ay o da kabızlık yaptı en son SMa optiproyu kullanmaya başladık ama bunu hiç sevmedi özellikle kokusu ağır mı geliyor anlamadım içmedi öyle öyle mama içmiyor yani zaten verdiğimde de günde 1 defaydı artık p da yok
AtesPerisi visneli bez sayısı çok gidiyor bizim önceden yapmazdı bu kadar mamaya başlayalı sürekli yapıyor tuvaletini