Munachi Kızlar 4 aylık bebeklerınız Kılosu ve boyu kaç ben mı abartıyorum cok üzüldüm 6.70 kilo boyuda 68 dı normalmı banamı küçük geliyo
Sblsrgnsn Munachi gayet iyi canim kilosu hatta boyu masallah uzun bazi donemlerde kilo almaz boya gider cok normal seninki boya gitmis herslde biz 5.5 ayligiz 67 cm 4aylikken benimkide az kilo almisti boya gitmisti dogdugu kiloda onemli tabi ama ayda 400 500 gr almasi normal
Hulya12 Munachi canım cocuguna baktıgında sana zayıf mı gözüküyor yada kemiklerimi belli oluyor ? Bence kilosu gayet güzel neden zayıf mı diye dert ettin ki ?
Saksak Munachi Oğlum 4 ay 12 günlük dördüncü ay kontrolünde kilosu 6500 63 cm di sizinkinin kilosu da boyu da fazla dert etmeyin yani
Merveymn Munachi oğlum 4ay 13günlük 4aylık kontrolünde 7kilo 65cm geldi hemen hemen aynı oğlumla bebeğiniz ve doktor gelişimi önde dedi ama oğlum 3.100gr 50cm doğdu 2800gr hastaneden çıkmıştık.
almadrad Munachi benimki ya dis cikariyor yada damaklari sertleşiyor cok huysuz ve mama yiyor biberonu damarlarıyla ısırıyor
ankarahanimefendisi Benimki 4 ay 14 günlük 6 kilo ne var bunda anlamadım gayet normal neden bunu sorun ediyorsunuz illa çocuk şişip şişip obez olunca mı rahat edeceksiniz..
Dijlem ankarahanimefendisi ne takıyorsun bnmde kızım aynı kiloda napabilirim🤷sağlıklı olsun zayıf olsun bakma insanların dedigne
Two 4 ay 1 gunluk kizim 6,200 gr 62 cm.bu ay 400 gr almis. 4. Ayda dogum kilosunun iki katina cikmasi iyi oldugu icin az kilo aldigini soyledi doktor ,ama sikintili bir durum yok...
Munachi Ben niye sıkıntı yapıyorum kendıme acaba ya dün aşı oldu geceden beri çok huysuz bacaklarıda taş gibi şişmiş aşı yerı ve aglama krızleri öyle böyle degıl kollarım. Uyuştu artık ben aglıycam
Ebrupolat_ Munachi canım benim 3+10 bebeğim 6,400 boyu 61 bence seninki boyuna gidiyo bence iyi kilolu bebek sağlıklı diye birşey yok 😘doyuyorsa çişini yapıyorsa hiç problem yok
Ebrupolat_ Munachi canım benim 3+10 bebeğim 6,400 boyu 61 bence seninki boyuna gidiyo bence iyi kilolu bebek sağlıklı diye birşey yok 3,600 doğdu 200 gram eksik aldı kusuyordu doktor şurup yazdı ayına göre iyi ama ayda en az 1 kilo dedi 😘doyuyorsa çişini yapıyorsa hiç problem yok
minolak Ebrupolat_ benım kzımda çok kusuyor ya verdiği şurupun ismi ne acaba doktora bir danışsam ismini söylermiisniz