smnbr Yasaklı kombi kullanıp herkesi tehlikeye atan komşuyu şikayet ettim sözel olarak telefonda Biz böyle ihbar alamayız yazılı dilekçe ver dediler İsmim görünsün istemiyorum, günah keçisi ben olmayım diye Sistem böyle mi işliyo ya