tugbisssdgshsh Benim bu ay bebeğim bir ayda dörtyüz gram almış anne sütü ile besleniyor. Mama içmiyor. Üç aylık olduk dün bugün kontrolde ayda sadece dortuz gram aldığını öğrendim autumde azalma var glb çok bunalıma girdim. Hiç kimsem yok:( Zaten bazı kişiler başlıca sorun. Dua edin bana nolur
Hiilyuss tugbisssdgshsh doktor az dediyse birax mamayla destekleyin. Sizin de dedteginiz yokmus muhtemleen uyuyıp dinlenemiyorsunuz enn büyük süt arttıran kalitelendiren sey uyku sonra da bol su ve beslenme. Muhtemleen bir günde iki lokma zor yiyorsunuz🥲
biyb tugbisssdgshsh Allah kolaylık versin bol bol sütünüz olsun inşallah su içmeyi ihmal etmeyin sütü çok arttırıyo
tugbisssdgshsh oylesinebiri__ iki hafta sonra belli olcak doktor şimdiye kadar gerek görmedi mamaya iki hafta sonra az alma olursa kullancaz
tugbisssdgshsh Hiilyuss lokma deilde bir günde yemekten fazla laf yiyorum bıktım canımdan bezdim gerçekten kahvaltı bile. Yapmadım daha
Hiilyuss tugbisssdgshsh malesef beslenme uyku stres hepsi var sütün olmaması cok normal. Verin mama kendinizi üzmeyin
Hiilyuss tugbisssdgshsh insan bu günleri öyle böyle atlatıyor fa yaşatılanları unutmuyor. Bebeginin elbetteki annesinin sütüne ihtiyacı var ama sütten daha cok ihtiyacı olan şey sensin seb iyi ol ki bebegin iyi olsun. Bebek süt de olsa mama da olda doyuyor
Hiilyuss tugbisssdgshsh aminn insallah hepimizden. Eğer bir nebze rahatladıysan ne mutlu bana❤️ bu yollardan geçtik hepimiz geçmeye de devam ediyoruz yalnız değilsin🥲
marsdem Meme mama hiç fark etmez. Bebeğinize gereken tek şey sizin varlığınız. Elinizden geldiğince dinlenmeye çalışın, bebeğinizi sevin koklayın su için. Bu günler geçici. İçinizi ferah tutun