mucizemm94 Ben 2. Çocuğu düşünüyorum 2 yıldır deniyorum olmuyor yine ilaçlarla hastanelerde uğraşacağım sizlerin süreci nasıldı ilacla mi tüp bebekle mi oldu?
ElifDeniz21 mucizemm94 Bende yaklaşık 1 yıldır 2. Çocuk için uğraşıyorum bir kere çatlatma iğnesiyle gebe kaldım ama kalbi durdu düşükle sonuçlandı hala gebe kalamadım 😢
isimsiz43 mucizemm94 şuan 4 buçuk aylık bebeğim tüp bebekle oldu ikincisi olsun da istiyorum inşallah tekrar hastane köşelerine düşmeden olur
minikadam240_ mucizemm94 benim de ilk çocuk 3. Aşılama da oldu 2 senedir deniyoruz olmuyor yine tedaviye başlayacaz hastane çok uzak bir çocukla nasıl git gel yapacam bilmiyorum
mucizemm94 ElifDeniz21 en hayırlı ve doğru zaman da olur insallah tüm gebe kalmak isteyenlere nasip etsin Rabbim