arkadaşlar merhaba oglum iki yaşında iki hafta once grip geçirdi antibiyotik kullandık geçti öksürüğü vardı ama dun yemekten sonra kusmay başladı halsizleşti soguk terlemeye başaldı acilde iğne yaptılar kan aldılar bişey cıkmadı şükür kusması durdu bu sefer gece ishal başladı ve bugunde devam ediyor dun abartısız 35 40 beze kadar cıktı acile gititk kan kaka tahlil kan gazı herşey normal dedi doktor cok az sıvı kaybı var dedi serom taktı yolladı besle dedi bu kadar kakaya sıvı kaybetmemiş dedi ama cok su içiyor serom takıldı enterogermina aldım seromdan sonra bez sayısı azaldı bugun sabah bu yana 6 bez yaptı ama su gibi ust baş komple batıyor biraz yemek yedi şükür suda içiyor napsam bilmiyorum neden oldu napmam lazım bilmiyorum acaba geri götürsem serom takılsa doktpr normal herşey yediği bişey dokunmuş ve normal ishal ona bilir dedi acaba kofte makarna yedi bende zorladım sanki kıyma yaglıydı biraz bende yağda kızarttım seviyor diye omu gelmedi acaba