kizlar ben bebiskoma yilbasi cekimi yaptirmak istiyodum ama firsat bulamadim isteyen varsa aranizda fikir olmasi icin chatgptye kizimin fotosunu yukledim ve sunlari yazdim '‘ bunu yılbaşı konsepti ama peri kızı elbisesi olarak yap lütfen. Sevimli olsun. yüzünü sakın ama sakın değiştirme. Yüzü aynı kalsın. Sadece kostümünü değiştir. Sevimli yılbaşı peri kızı kostümlü olsun. kostum sevimli biraz da komik olsun’' isterseniz kopyalayip yapistirin oylee guzel yapti kiiii simdi fotografciya gidiyorum resmi cikarttirip cerceveleticem 🤭