Ayda bi kere yakalanıyoruz nasıl birşey anlamadım 3 aydır ortalıkta birşeyler var sanki noluyor bu insanlara çocuğum hazır su içiyor çok insan görmüyor ama kusma bazen ishalli bazen ateşli arada bi buluyor bizi doktora gittik birşeyi yok değerleri falan normal mikrop kapıyordur salgına yakalanıyordur diyorlar arkadaşımın çocuğunada aynı şekilde oluyor yaşayanınız var mı