cileklitursu sebeye 15 günlükken sağlık ocağı verdi dvit ama o huzursuzluk yapıyor dediler özel aldım
nsedaak Bize de doğum sonrası hastaneden çıkarken mutlaka alıp 3 damla kullanın denildi 6.5 aylık oldu bebeğim kullanıyoruz hâlâ