ahsenannesiii Kızım 5 buçuk aylık rota aşısı 2. Doz yaptırdık yaptırdığımızdan beri huzursuz ağlıyor ağrısı var gibi emmeyi reddediyor yaşayan var mı birde alerji olduğu için ağır mi geldi acaba