asao Arkadaşlar muayrnede spiral ipimin gozukmedigini söyledi doktora gidicem ultrasonla bakılacak ipler yoksa bu şekilde çıkartan oldumu nasıl oluyor cok uzgunum ya
Niyesordunbucevabi asao bana da aynısını demişti doktor kontrole gittiğim de sonra kaldı öyle çıkartacağım zaman çok büyük endişe ile gittim ama bi dk sürmedi çıkardı doktor görememiş meğerse duruyormuş ipi
benbenimm asao benim de ip görünmüyor bende korkuyorum adetliyken gel demişti cikartisa bir daha taktırmaya düşünmüyorum ilaç kullanırım büyük ihtimalle
ysen asao bi fikrim yok ama üstte kalsın spiral olayı da sıkıntı ya bi problem yaşadınız mı peki ondan mı kontrole gitmiştiniz
asao ysen 5 6 gundur kahverengi lekelenmem vardi normal muayene için gittim ipleri görmediğini söyledi cok uzgunum ve korkuyorum da hemen cikrattiricsm ve asla taktırmak istemiyorum bidaha
Niyesordunbucevabi asao tamam işte ben ip yok diye gittim ama doktor görememiş başka yere bi görün istersen
asao benbenimm alttan ultrasonla bakti muayene etti epeyce spiral yerinde kayma yok sadece ip iceri kaçmış onuda ince uzun bir çubukla girip alıyoruz dedi maksimum 5 dk lik bir işlemmis kaymadığı icin cikarttirmadim ben sizde ama mutlaka muayene gidin
benbenimm asao bana da böyle dedi ama ben cikarttirmayi düşünüyorum yani anestezi yapmıyorlar mıymış acili mi oluyormus