Oğlum 5 aylıkken başlamıştık eğitime ve uzun süreli araştırmalarım sonucu bir de arkadaşlarımın tavsiyesi ile uyku.vakti Gözde hanımdan eğitim almaya karar verdim,gerçekten çok memnun kaldım 1 ay sürdü ben oğlumu normalde uyutmaya çalışırkenki kadar bir ağlaması oldu ek bir ağlama vs yaşamadık büyük bir sabırla ilerledik şimdi 30 aylığız hala devam ediyor kendi kendine uyuyor vakitleri düzenli,çalışan bir anneyim annem destek oluyor haftaiçi oğlumun bakımında,iyiki uyku için bir düzen oturtmuşuz diyorum yoksa hepimiz için çok zor olabilirdi,zaman geçince kendi uyur uykusu uzar gibi söylemler çıkmıyor maalesef uyumayan çocuk yine uyumuyor