Merhaba kızlar
2.5 yaşında bebemle evi temizledim bugün. Onu uyuttum kahve keyfine geçtim 2. Çocuğa karar verdik normalde bugğn adet olmam gerekiyor her zaman bir gün önce olan ben olmadım testte yapmak istemiyorum erken diye ilk çocukta da böyle olmuştu ilk bir kaç ay geç adet oldum stresten olsa gerek hamileyim diye ümitlenip fos çıkmıştı sizde durumlar nasıl 😀