Hatta gerilemiş yemiyor yoğurt içine muz elma falan koyarsam tatlandırınca canı isterse onu yiyor çorba kahvaltı yumurta vs herşeyi denedim anladığım kadarıyla sanırım yetişkin insanların yediği tuzlu lezzetli yemeklere meyilli yani benim çorbamdan verdim tuzlu haliyle devamını istedi ama kendi çorbasını içmedi bende vermedim tuzlu diye ağladı mesela bi anda istediği bişey olmayınca basıyor çığlığı 3 ana 2 ara öğün hiç bir zaman yapamadık gece sürekli memede gündüzde öyle doktor gece emmesini kesmelisin dedi onuda nasıl başarıcam ağlarken çok bağırıyoe komşular bile yukardan vuruyor artık ama ne yapabilirim benim elimdemi ağlamasıkonbende istemem