Kızlar doktorumuza da danışcam tabi ama bebeklerinizi ne zaman bastırmaya başladınız oğlum 4 buçuk aylık bi arkadaşımın doktoru 9aya kadar bastırma demiş dün de bi akrabamız niye bastırmıyosun diye baya uğraştı benle orda başka bi bebek daha vardı oğlumdan 15 gün büyük bastırıyomuş annesi maşallah nasıl zıplıyo görseniz ayaklarının üstünde benle uğraşıp durdular seninkine bak ona bak nasıl hareketli o diye üzüldüm açıkçası