23 küsür gün oldu tuvalet eğitimine baslayali dün ilk defe "çişim geldi anne "dedi koşarak gittik çokta sevindim bu sefer başarıyoruz galiba dedim kendi kendime .Tuvalete oturdu bu arada klozet üstüne aparat takarak yapıyoruz tuvaletini çişi değil de büyük olanı gelmiş ben de bunu anlayınca tuvalet eğitimiyle ilgili şarkı söylemeye başladım oğlumda sevindi derken “korkucamm” diye sızlanmaya başladı bu arada büyük tuvaletini yapıyordu istem dışı korktu baya sonra hep çişini tuttu nerdeyse çişi var belli goturuyroum tuvalete normalde az da olsa yapardı şimdi çok zor yapıyor sanırım büyük tuvaletini gelicek diye korkuyor .Dün hiç altına yapmadı gece de zaten kaçırmıyor ama bugün şu saate kadar iki defa altına kaçırdı. Kızmak istemiyorum ama elimde olmuyor sonra da üzülüyorum. Sanki sar başa gibi oluyor .Gecn bufdan bir arkadaş kitap önermişti fakat şu an alicak durumda maaslef değilim başka ne yapabilirim ?Internetten bakiyrojm okuyorum fakat bana buradaki gibi deniyimlenmis fikirler lazım bu büyük tuvalet korkusunu nasıl yenicez?