aysenuriipek Giyilebilir göğüs pompasında Lansinoh ile mochi arasında kaldım hangisini tercih etmeliyim kullananlar yorumlayabilir mi rica etsem??
alyayaz81 aysenuriipek bebebao kullandım memnunum. Bu markaları manuel olarak almıştım daha önce. İkisi de iyidir bence
surprizbebe aysenuriipek mochi kullandım güzel. Lansinoh da çok güzel markadır elektriklisini kullanmıştım ilk cocugumda
elifdidem aysenuriipek ben lansinoh kullaniyorum. Ama elektrikli daha verimli daha iyi cekiyor sanki. Ama buyuk rahatlik cook
dogumkocu10 Mochi aldım çokta memnun kaldım 1 ay kullandım neredeyse.işi bırakınca sağmayı da bıraktım ama gerçekten çok işime yaradı
aysenuriipek surprizbebe evet bende elektriktriklisini kullanıyorum şuan çokta memnunum ama iki bebekle sürekli priz başında kalmak zor oluyor giyilebilir almak istiyorum o yüzden işim kolaylaşır diye düşünüyorum
surprizbebe aysenuriipek ben tutmadan yine kullanamadım ya evet kablo yok ama yine elimle tuttum hep. Memelerim çok büyük değil ondan heralde