Kızlar merhaba kahve makinası alacağım aslında Delonghi alacaktım ama Türkiye’de teknik servisleri çok sıkıntılıymış formlarda öyle okudum korktum Philips’e karar verdim. 5500 /5400 arasında kaldım. Daha gazla kahve yapması benim için önemli değil zaten içeceğim kahveler belli, soğuk yapmasıda önemli değil. Ama 5500 daha sessiz çalışıyor diyorlar kullanan karşılaştıran var mı? 5400 de çok mu rahatsız edici bir ses var bebeğim olunca emin olamadım? 5500 süt köpürtme sıkıntısı var diyorlar birde