yagmuremir bi tik goz temasımız eskiye gpre iyi, babildama az da olsa var, gün içinde bir iki kez mamama ya da dedede şeklinde, hala ama dışarıda tepkileri az, mesela salincakda güzel sallanir onundeku insanlara bakar güler, ama hayvanlara karşı tepkileri az, biz odadan çıkınca ağlama oluştu, babası içe gidince ağlıyor, taklit yok şuan hiç bir şeyi taklit etmiyor, 2 gün önce babası öskürnce oda onu taklit edip gülmüştü başka da bir sey yaomadi, alkis kendi kendine yapiyordu suan yaomiyr, bay bay yaomiyir, ver komutunu yapmiyor, gel biliyir ama cani usteyince heliyor, bir de hayir olmaz diyince yuzume bakip bekliyor, ama benim şüphelerim hala var, 1 yasina kadat beklemediyim şuan 9 ay 6 günlük