biranne_197 Yukarıda hanımefendinin de dediği gibi, alt kalite bir kumaşa sahipse düşük devirde sıkılsa da kırışır ütülense de. Fakat ucuz yollu bir şey değilse, ele gelen bir kumaşsa düşük devirde kırışmaması gerekir. İpek veya yün modu güzel bir seçenek, ürünü çok çevirmeden yıkar. 40 dk da iyi. Toz deterjan da olur sıvı da olur. Azıcık da yumuşatıcı eklerseniz fazla köpürmeyi engeller, iyi olur. Deterjan çok fazla geldiğinde tülde köpürme olabilir çünkü. Fakat ben yumuşatıcı kullanmıyorum, köpürme yaşamadım.