nurylmaz Bebeğim bugün 15 günlük annem bizimle kaldı yarın gidiyor ve ben çok korkuyorum tek başıma nasıl yapıcam korkusu sardı beni uykusuzluğa dayanabilecek miyim annem varken beni odaya gönderiyordu uyuyordum bir nebze rahatlıyordum gidecek diye ağlayıp duruyorum ve çalışmaya başlayacağı için gelemem kızlar napcam psikolojik olarak böyle hissetmem normal mi bebeğim kucakta uyuyor yatağına koyduğumda Nadir uyuyor kundak sevmiyor herşey o kadar problem gibi geliyor ki bana akıl verin lütfen
esraalic nurylmaz yaparsın canım sakin ol benim annem sadece 2 gün kaldı inan öyle daha rahat oluyorsun ha zor mu zor ama geçip gidiyor bir şekilde rahat ol yaparsın stres olma ☺️ eşin yardımcı olmaz mı hiç
merve1miray nurylmaz benim annemde 15 gün kaldı gitti bende aynı şekil napıcam diye düşünüyordum . Çok gazlı sadece kucakta sakinleşen bi bebeğim vardı ilk zamanlar sadece onunla ilgilendim temizlik yemek önemsemedim sürekli kucağımda uyuyordu geceleri de emerek uyuyordu yavaş yavaş kendi düzenimi kurdum bi zaman sonra uykusuzluğa da alıştım . Artık bebeğim 3 aylık oldu ne derdi var anlıyorum yine zorlanıyorum ama o zaman ki kadar değil canını sıkma o yüzden o günler geçiyor
Pamukhanim_ nurylmaz yaparsın ben doğdu eve geldiğim gün tek başıma kaldım şuan 14 buçuk aylık ve hâlâ tek başımayım eşinde destekmiş benim eşimdende destek yok başarırsın sen 🌸💕
BongomyaPrensi nurylmaz aynısı bana olmuştu benim annemde gittiğinde oturdum ağlamıştım lohusaliktan emin ol geçici bir süreç buda öyle böyle geçicek yenidoğan bebeğe bakmak emin ol çok kolay altı temiz karnı tok olsun gazı da olmasın mışıl mışıl uyur günler su gibi geçiyor bu günlerin tadını çıkar
nurylmaz esraalic eşim allah razı olsun ay 7 de geldiğinde gece 12 ye kadar bakıyor ama benim için sıkıntı olan geceleri gece uyumayı sevmiyor sanki yada ben mi uyutamıyorum bilmiyorum
esraalic nurylmaz bak ne güzel benim eşim gram bakmıyordu halen de öyle daha küçük olduğundan böyle oluyor zamanla düzeniniz oturacaktır sen kendin panik olma yaparsın 🥰
nurylmaz merve1miray ya gerçekten mi kucağınızda uyutunca bi problem oldu mu yatağında yatıyor mu şuan
Sedaauykucu merve1miray sadece kucakta memede uyuma olayını aştınız mı 🥲 aynı durumdayım 40 gün hep memede kucakta uyumak istiyor
nurylmaz esraalic uyuyakalmaktan korkuyorum duymazsam falan diye ne biliyim çok değişik korkularım var
gulsahh0 Canım 15. Gün itibariyle gaz problemleri başlıyor biliyorsun ki sana tavsiyem şimdiden evde gaz damlası bulundur çünkü gece ağlamasının en büyük nedeni gaz oluyor. Düzenli bir şekilde kullanırsanız bu sorunu aşarsınız. Eğer yatağa koyunca uyanıyorsa boşver koyma koynunda uyusun ikiniz de uyuyun eğer düşürmekten korkarsan kanguru ya da sling tak. Zaten beslenip uyuyacak başka bir derdi olmayacak inşallah kafana takma halledersin
nurylmaz gulsahh0 doktorumuz 1 ay olmadan vermem dedi probiyotik kullanıyoruz gaz masajıyla hallediyoruz
mcce nurylmaz 4 aylık ikiz bebeklerimle tek başımayım.Dün gece eşim yoktu evde işi gereği gece bebeklerle tek başınaydık.Aynı hisleri yalnız kaldığım her an yaşıyorum bende ama daha hafiflemiş durumdayım.Benim uykum normalde çok çok ağırdı bende hep korkardım ya duyamazsam ya uyanamazsam diye ama ufacık mıkırdamalarını bile duyuyorum.Korkma yani🙂Evet alışmak öyle kolay olmuyor ama alışıyosun zamanla inan
nurylmaz BongomyaPrensi ay inşallah alışırım ya yarın hiç gelmesin de gitmesin istiyorum ama bir yandan da alışmam gerekiyor bunu biliyorum yemek işini falan nasıl halledicem bunu da düşünüyorum rabbim sabır versin
yenibir nurylmaz bende Yanlız kalmak için elimden geleni yaparım ama rahat bırakmazlar 😀Yanlız daha iyi bebeğinle daha güzel bir bağ kuruyorsun uykusuzluk zor kendin bakman daha iyi bence benim kolikti dört aylık halende saat başı uyanıyo uykusuzluktan beynim uyuştu ama bana gülümsemesi herşeyi unuturuyo
silasari nurylmaz aynı duygular içerisindeyim bende üstelik benim ki 40ından sonra gidecek ben şimdiden o gittikten sonra naparım diye düşünüyorum ama anladığım kadarıyla bir şekilde alışıyorsun bu sürece bizde kolaylıkla alışırız inşallah🍀
BongomyaPrensi nurylmaz anneniz gitmeden buzluğa hazır bi kaç yemek koysun yetişemediğiniz durumlarda kurtarıcı olur içi köfte, sarma , lahmacun, pide, poğaça, börek, köfte tarzı şeyler atın buzluğa zor zamanalrinizda çok işinize yarar ❤️
Betulsark Annem uzakta benim doğumuma geldi ve hep dedi ki ben sana bakarım sen kendi kızına bak. O bana yardımcı oldu çocuğun ihtiyaçlarını ben karşıladim. İki haftanın sonunda ilk kez annemi havaalanına bıraktık arabaya bindim ve hungur hungur hungur ağlamaya başladım çünkü artık yalnızdım benim ona ihtacyim olduğu gibi başkasının bana ihtiyacı vardi. Eve geldik eşim ise gitti. Kızımla yatağa geçtik onunla biraz ilgilendim sonra uyuttum. Dedim şimdi bir şeyler yaparsan hep yaparsın. Kalktım evimi temizledim sonra kızım uyandı ona duş aldırdım uyuttum yemeğimi yaptım ve anneliğim o gün başladı. Ben o gün kalkıp normal gündelik hayatıma dönmeseydim çok zor olurdu dönmesi. Yapamam gibi hissederdim
nurylmaz Betulsark yarın akşam bende bununla yüzleşeceğim beni de bi ağlama tutacak eminim içimde korku stres var ama bebeğim için başarmak zorundayım
dorukdemir3 nurylmaz sezaryen oldum dinlenemedim 2.5yasında herşeye ağlayan sürekli ağlayan gece 5den sabah 8 e kadar ayagımda sallanan bir oğlum ve 10günlük bebeğim var ilk günden itibaren kendim bakıyorum kimse yardım etmedi zormu çooook zor hergün mutlaka aglıyorum gğnde 2 saat uyuyorum ne zaman eskisi gibi olucam die ağlıyorum ama başka çarem yok bakıyorum eşşek gibi bakmak zorundayım cünkü sizin gene 1 bebeğiniz varmıs şükredin benden daha iyi baş edersin canım korkma