Merhaba güzel anneler bebeğim henüz 2 aylık ama malum 2026ya gireceğiz ve yeni zamlar kapıda şimdiden alıp kenara koymak istiyorum. Mama sandalyesini zaten alacağım önerdiğiniz bir marka model var mı bebeğimi oturduğunda rahatsız etmeyecek.
Birde ben hiç heveslenmedim ama eşim çok hevesli hamile olduğumu öğrendiğinden beri elektrikli kendi sallananlardan ana kucağı almak istiyor. Tanıdıklarımdan bazıları bebeğin sevmediğini hiç durmadığını bazılarıda çok sevdiğini rahat ettiğini söylüyor ama emin olamadım. Sizce elektrikli olan mı yoksa düz bebeğin kendini salladığı ana kucağı mı? Ve almaya değer mi?