Kızlar bende huzursuz bacak sendromu var bekarlığımdan beri
Çocukken yatağı çarşafı dağıtmadan yatağa girmeye çalışıp sonrada kaskatı uyumaya çalışa çalışa böyle oldum (o dönem simetri takıntısı olan Bi deliydim😂)
avmde güvenlikken de bu durum artmıştı
Geceleri Bi türlü bacağımı koyacak yer bulamam hep ağrır hep hareket ister derken
3 haftadır da kızımı uyutmaya çalışırken (kucakta sallanarak uyuyor) kitlenmiş gibi oldu bazen de mecburen yatağına girip iki büklüm yanında yatıyorum ağlayınca
Sonra benim dizim kaldı böyle ne açabiliyorum ne adam akıllı yürüyebiliyorum özellikle geceleri çok fena sızlıyor
Doktora gidicem ama emara koyar diye korkuyorum kapalı alana giremem
Böyle yaşayıp da çözüm bulan oldu mu yoksa doktor şart mı 🙄
Önce yarış atı gibi koşabilirdim şimdi yürüsem kitleniyorum 24 yaşında 60 yaşındakiler gibi oldum resmen😕