Hanımlar 8+5 haftalık hamileyim 2 ay önce bir işe başvurmuştum mhrs çağrı merkezi bugün dönüş sağlandı pazartesi işe başlıcam 2buçuk yaşında oğlum var evden çalışıcam sistemi bilen varmı çocukla zor olurmu ortam hiç ses olmamasımı gerekiyor oğluma babaannesi halaları bakmak için para istiyor ama ben zaten kendimize birikim olsun diye işe giriyorum para vericeksem ne anlamı var çalışmamın yorumlarınızı bekliyorum