Merhaba hanımlar 9 ay 4 günlük bebeğim var. Hani ayrılık kaygısı vs başlar diyorlar ya benim bebeğimde böyle bir şeye rastlamadım henüz. Evde kendi odasına bıraktığımda ben evimi toparlayana kadar kendi kendine oynar kendimi gösteririm gülümser ve devam eder hiç ağlamaz neden gittin diye. Ağlarsa ya mama istiyordur ya da uyku beni istedigi icin ağladığını düşünmüyorum. Yabancı insanları görünce sadece 5 dakika bi bakar sonrasında hemen alışır uykusu gelmediği sürece veya sıkılmadığı sürece ağlamaz beni al demez yani herkese güler gider oynar. Ayrılık kaygısı yaşamaması bir sorun mu?