ysen takılırken canım çıktı resmen. Sonrasında ilk 4 gün çok ağrım oldu. Azalarak bitti. Arkasından lekelenmeler başladı kahverengi. Daha sonra kırmızı leke geldi doktoruma gittim kayma vs yok bunlar olağan yan etkiler zamanla geçer dedi. Bu ayın sekizinde ilk reglimi oldum. 8 gün sürdü. Çok fazla geldi ama ağrı sızı olmadı. 3 gün önce yıkandım şu an herhangi bi şey yok. Doktorum da lekelenmelerin 3-6 ay sürebileceğini söylemişti