8- aylık bizimde öyleydi canım tak etti kendim uyku eğitimine ve gece beslenmesini düşürmeye hatta kesmeye karar verdim meme için uyanıyo çünkü bağımlılık 3. Gün bugün 10 küsür uyanmalar 4e düştü ve 2 uyanmasına düşen emziğini ağzına koydum uykuya daldı 2 sinde kucagıma alıp sallamam meme vermem gerekti 3. Gün için çok iyi sonuç benim bebeğim de sarılarak Uyuyoduk saat başı uyanıp meme emiyordu şuan anne yanı beşiğinde uyuyor maşallah🥳