atarepla 8 ay 13 ay ve 21 aylarda gittik ilk ikisi çok güzeldi ama ah sonuncusu 🙈 pusete oturmak istememe, pusetten inince hep gideceğimiz yönün tersine koşma, yola atlama çabası, asla bir mağazada sabredip duramama, heyecandan öğle uykularına direnme, restoranlarda ortalığı birbirine katma 😂 ama mesela şu an 23 aylık şu an gitsek o kadar sorun yaşamayız 2 ayda büyük değişimler oldu daha bir laftan anlıyor 🧿 çocuğunuzu en iyi siz bilirsiniz ☺️ nazlı altaç iki bebeyle tüm dünyayı geziyor çünkü bakıyorum küçük kızının en büyük hobisi pusette oturup atıştırmalık yemek 😂