kitapsever_ bizde de aynı durumlar,doktorumuz influenza dedi, okullarda çok büyük salgın varmış , çok yakın temasla bulaşıyor (sarılma kucağa alma öpme vb gibi) dikkat edin siz de kendinize dedi,bizim kızçe de yediğini içtiğini kusuyor ,öğürüyor durmadan,ateşi çıkıp iniyor bugün de ishal başladı ,rabbim yardımcımız olsun şafi ismiyle cümlemizin çocuklarına şifa versin ❤️