Her bebek kendine özeldir. 2buçuk aylık bebeğim hala bazen saatte bir emer ama kısa ama uzun. Hala memede uyuyor 😁 hatta bu yüzden oburcan diyorum ona 😁 fazlaca emdiği zamanlar kesin çıkaracak diyorum ama bazen yanıltıyor. O yüzden endişeden çok şunu düşünün, anne karnında her an sizi hissediyordu şimdi öyle değil. Bazen emmektir ihtiyacı bazen sadece sizin sıcaklığınız, kokunuz, yanında olduğunuzu hissetmesidir. O yüzden sıkıca sarılın bu zamanlar çok kıymetli ☺️ bebeklikleri çok kısa bazen an da kalıp koynunuza alın sarılın birlkte uzanın. Hem size mental olarak iyi gelir hem de bebiş kendni çok iyi hisseder 🥰