Kızlar günaydın kızım 14 buçuk aylık kendim 3 gündür hastayım sanırım onada geçti geceden beri öksürüyor burnu akıyor balgam var boğazın da belli doktora gidicez ama eşim ilçe dışına akaryakıt götürdü akşamı bulur dedi akşam acile götürücez akşama kadar rahatlaması için ne yapabilirim öksürük ve balgam için