Esencanda bizim doktorumuz var ancak hastaymış o yüzden yok salı günü geliyormuş randevu aldık ama bugün götürebilirim bebeğimi çünkü hasta gibi sanki içim hiç rahat etmiyor. Özden hanım harici başka doktora giden varmı önerirmisiniz (dr murat da olmasın onu istemiyorum)