Sosyologaannee inanır mısınız bizde öyleyiz ve 18 aylık, öncesinde de çok düzenli uyumazdı ama en azından geceleri çok kalkmazdı şuan hem uykuya çok direniyor hem de uyusa bile en az 7 8 kere uyanıyor uyanıp sabaha kadar da uyumadığımız günlerde oluyor, var bu 18. Ay sendromunda bir şeyler mahvetti bizi 🤦🏻♀️ emzirmeyi de sonlandırmak istiyorum sürekli meme meme diye ağlıyor ama bi yandan da kıyamıyorum 🥲