Bazen aradığı zaman girmiş ama genel olarak neredeyse ayda 2 kere ziyaret etmişsin gibi gösteriyor. E-nabizdan kontrol edin bir çoğu böyle yapmış twda görmüştüm. Siz de kontrol edin mutlaka olmuştur gitmediğiniz hal de? Şikayet etmeli miyiz ya da Sağlk bk sormalı mıyız?