semaak123 Merhaba annelerim bebeğim 7 buçuk aylık aptamil mama kullanıyorum geceleri çok sık uyanıyor acaba mama doyurmuyor mu aptamil kullanıp bunu yaşayan oldu mu mamadan kaynaklı olabilir mi
traineemom semaak123 doymadığını düşünüyorsanız mamanın ölçüsünü arttırın, Aptamil kullanıyoruz bizde ama yaşamadık
semaak123 traineemom 150 cc yapıyorum içiyor fazlası da fazla geliyor sanki rahatsız ediyor gibi oluyor ama denicem 180 cc vericem geceleri
cihanm Bizde Aptamil pronutra kullanıyoruz ben uyumadan önce saat 12 gibi mama verip uyuyorum gece de 1 defa mama içmek için uyanıyor bebeğim saat 4-5 gibi
semaak123 cihanm bende 1 de kendim yatmadan önce 150 cc veriyorum 3 gibi ağlıyor 5 gibi bidaha 7 de bidaha yani aralarda mızırdanıyor uykularım o kadar bölünüyor ki uykumdan bişey anlamıyorum