nurdagulmom Merhaba arkadaşlar benim doğumdan önce kollarımda hiçbir şey yoktu doğumdan sonra pembe kırmızı boyle uzun uzun çatlaklar oluştu neden olmuş olabilir sizce hamilelikte 30 kiloya yakın aldım bu arada
alparslannmom1 nurdagulmom bende de oldu ama doğumdan sonrada hiç kilo veremedim üzerine 6 kilo daha aldım kollarımın üst iç kısmında çatlaklar oldu kırmızı şimdi beyaz çok farkedilmiyo cilt tipine bağlı