mrv129_ birde ben kundak yapmayı bıraktım tulum giydirmeyi kestim alt üste geçtim bacaklarını rahat hareket ettirsin diye çift bez bağladım hatta yeri geldi abartıp üç bez bile bağladım üst üste zaten eğer ciddi bir sorun yoksa olay bacakların kurbağa gibi durmasında o şekilde oturuyormuş çift bezde bacak arasını daha fazla açtığı için o pozisyona daha rahat giriyor hem çöpe gitmiyor bez ben her seferinde ikinci taktığımı altına yenisini onun üstüne taktım ki yenisi daha sıkı oluyor bacakları daha açık kalsın diye temiz kâğıt aldıktan sonra bile bir kaç gün çift beze devam ettim sonra bıraktım kısaca ben elimden geleni yaptım tevekkül Allah dedim sadaka verdim bol bol çok şükür geçti bitti