balkis çaresizliğinizi çok iyi anlıyor ve size bol sabırlar diliyorum öncelikle, benim de kızım 4 buçuk aylık, gaz problemi bizde de devam ediyor çünkü gıda alerjisi var, süt ve süt ürünlerinden emin gibiyim onlar gaz yapıyor ama yine de yemeye devam etmemi söyledi doktorum bu şekilde tolere edebilir hale gelecekmiş fakat bir ay kadar diyetini yapmıştım yapmadan önce çok daha kötüydü, kakasında mukus ve kanla anlamıştık biz inşallah yoktur ama sizde alerji durumunu düşünebilir doktorunuza danışabilirsiniz, d vit markasını da değiştirdik bi de biz, her türlü 6.ayına kadar geçer diye düşünüp umut edin yoksa gerçekten çok zor. O kadar iyi anlıyorum ki biz de şu an çok ağır bir uyku gerilemesi yaşıyoruz ve her gece uyuttuğumda ne zaman uyanacak diye ağlayarak bekliyorum, sizinde atak gazla birleşmiş gibi duruyor. Geçecek 🫂🌸