Merhaba, öncelikle yavrunuzu güzellikle, sağlıkla büyütmenizi dilerim. Aynı şey bizde de var. Süt-süt ürünü- yumurta alerjisi olabilir dedi drumuz. Emdiği için 2 hafta boyunca yemedim bu ürünleri (eser miktarda bulunan ürünler de dahil). Bir değişiklik pek olmadı. Şu an yumurtadan şüphelendiğim için yumurtayı seyrek yiyorum. bide ilaçlarını emzirmeden hemen önce veriyordum ama 2 emme arasında vermek daha iyi sonuç verir dedi başka bi dr. Bu şekilde ilaç verince yine kusma oluyır ama önceki kadar değil. Ve son bişey daha emdikten hemen sonra hareketlendirmeyip 15-20 dk dik tutmaya çalşıyorum, sırtına pıt pıt yapıp gaz çıkartturmaya çalışıyorum. Uyku düzeni bozulup uykusuz kaldığında da kusma oranı artıyor (chatgpt bilgileri 😬). İnşallah 6. Ay ile kusmalar baya azalıyor, hatta bitiyormuş. Öyle diyorlar🙄Beklemedeyim🙏🏼 inşallah siz çabuk, etkili sonuç alırsınız🙏🏼