18 aylık oğlum ilk regl 56-57 günün üstüne olmuştu kırkımdan sonra yine devam etmişti yani 1 sene sonra biraz düzeldi 35-38 lödu ama bi kere 45 gün geçti öyle oldum iki adet arası yani gecikme değil sonea 47 oldu peşine ader oldum bitti sora 51 günün üstüne oldu testte pozitifti akşam sabah adete döndü şimdi o adetten sonra 45 gün oldu hala adet olmadım 43 de tedt yaptım negatifti yani testte pozitf çıkınca kese falan bile bakıldı bir şey yoktu yukurtakıklarda neden böyle olur ki emziriyorum hals kasın doğuma gitsemmi scaba