Selam herkese bebeğim 4buçuk aylık son günlerde poposunda sivilce gibi kızarıklık vardı bir iki tane bugun de üst genital bölgesinde gördüm, beyazlık yok görüntüsü sivrisinek ısırığına benzer ama şiş de değil bu durumu yaşayan var mı neden olabilir acaba