Kızlar sorum yok bugün sünnet yaptırdık oğluma 4 aylık eğer imkanınız varsa daha erken yaptırın ilk gün olduğu için haliyle her çiş yaptığında ağladı biraz mız mız ve nazlı bir gün geçirdim umarım erkenden iyileşir yarası bu yazıyı aklında yaptırsam mı erken mi.diye düşünene anneler için attım ben 2 veya 3 aylıkken yaptırmak isterdim şimdiki aklım olsa