kitapsever_ Sabahtan beri ateşi 38 2 gündür hiç dışarı da cikarmamisttm bu sabah oldu öksürüğü fln yok ateşi var sadece şurup verdim bı ara 37 oldu hastaneye götürmedk sonra tekrar yükseldi uyudu fln arabada olmadığı için ama halen yüksek bişi olur mu acaba
BongomyaPrensi kitapsever_ temassız Ateş ölçerler hep yanlış çıkarıyor (çok çok iyi bir marka değilse ) kulağına koysanız 39 çıkar normal çocukta o yüzden bi ara alıp yanlış ölçtüğünü farkettiğim an attım koltuk altı ateş ölçer aldım biraz geç ölçüyor ama en azından doğru ölçüyor varsa evde birde onunla ölçün
Mehmuhmus kitapsever_ inatçı ateş ise şuan çok salgın var bizde ateş ile başladık gerisi yavaş yavaş geldi iki çocuğumda hasta biz hasta ateş ile başladı influenza olduk hep. dusuremezsen ateşini çocuk doktoruna götür.
Pinrrr kitapsever_ dirençli ateş kızımda öyle üç gün sürüyor ateşi ateş düşürücü saati gelince verin devamlı üç gün sonra iner Allah’ın izniyle ben goturmedim doktora hastaneler mikrop yuvası iyice hasta olur bide hemen antibiyotik veriolar oyuzden gitmedim
mavisevenanne Sadece ateş varsa kulak çekiyor mu bi anda bağırıyor mu huzursuzluk var mı bizde bu belirtilerle kulakta enfeksiyon olduğunu öğrendik ve antibiyotik başladı 10 gün
kitapsever_ mavisevenanne yok şuan uyuyor bağırma çemkirme hiç yok sadece ateş var anlayamadım geçen haftada yine aynı şekil sadece ateşi çıktı doktorlar hiç bişi yapamadı çünkü sadece ateş vardı bu yuzden de gitmek istemedim hastaneye
kitapsever_ BongomyaPrensi yok doğru çıkartıyor geçen haftada yine ateşi 38 di acile götürünce orda da aynısı çıkmıştı yanlış cikartsa bile çocuğun tipinden belli oluyor her yeri sıcak ve çok halsiz
kitapsever_ BongomyaPrensi şuan tek yüksek çıkan yer karnı ve sırtı alnı fln 37 çıkıyor ama karnı ve sırtı 38 çıkıyor
BongomyaPrensi kitapsever_ ben onlara güvenemiyorum ateş her an değişebiliyor bence temkinli olmakta fayda var koltuk altı ateş ölçerler hem ucuz hem doğru sonuç veriyor Eğer genel durumu kötü ise doktora götürün geçen hafta oğlumda inatçı seyreden ateş vardı 40 derecelere dayandi 5 gün inatçı ateş olunca götürdüm doktora enfeksiyon yüksekti
kitapsever_ Mehmuhmus haklisnz bizde hastaneye getirdik çünkü bi anda İshal kusmada başladı çocuk ağlamaya başladı bişi olduk sandık halen hastanedeyz sizede geçmiş olsun çok dikkat edin
kitapsever_ BongomyaPrensi bizde götürdük gece sabah 8 bucuga kadr eve geldik tekrar yükseldi napcagm aglicm şimdi ya bişi olck diye
kitapsever_ BongomyaPrensi antibiyotik ve parol vermiş ve dolven yazmış bide bakalm vericm inşallah düzelir
kitapsever_ Pinrrr wala düştü ateşi çok şükür öksürüğü var dün hastaneye gittim onu iyiki gotirmedim o gün hastaneye götürdük çocuğu bana bulaştı 30+5 günlük hamileym bana bulaştı sancılarım başladı ev en güzeli
hhzl kitapsever_ salgın çok eğer ates devam ederse hemen gidin. Biz bu kıs influenza atlattık. Ates var diye gittik erken teshis oldu ilacla 2. Güne toparladık. İlk 48 saatte işe yarıyormuş influenza ilacı. Tekrarlayan ates her türkü dokturun görmesi gereken bir durum
kitapsever_ hhzl cnaim geçti Allah’tan bna bulaştı ne illet bişey sancılarım başladı bı hastalık yüzünden
Pinrrr kitapsever_ büyük geçmiş olsun hastaneler mikrop yuvası öksürük için de beyorganik filan bal filan verij bir yaş ustuyse inanın antibiyotige hiç gerek yok üç beş güne toparlar
kitapsever_ Mehmuhmus ne illet bı hastalık bizimde bütün akrabalar yakalandı ama ben kimseye gitmedim evde çocuk kendi kendine yakalandı anlamadım ya kafayı yicem bu hastalık her yerimde ağrı yaptı karnımdaki bebeği mi düşüncem bunu mu düşüncem ağlamak istiyorum bunaldım yoruldm