caniminikizleri keskegecmisedonebilsek hamd olsun herkesin kendine göre imtihanı var ama dünyaya niye geldik tabiki imtihan olacagız onun dısında genel olarak gayet mutluyum valla allahım huzurumuzu evimizden eksik etmesin 😊
473492 keskegecmisedonebilsek hayir hic degilim disariya guluyorum ama icinde bir gidim mutluluk yok icimde yasama sevincide yok
linosko1 keskegecmisedonebilsek Elhamdülillah , mutluluk nedir 24 saat mutlu hissedemeyiz insanız her duyguyu yaşarız ama dönüp bakınca cok üzüldüğün sey de sinirlendigin sey de gelip geçiyor her hâl geçicidir.. bir hastane odasinda uyanmiyorsak sagligimiz yerindeyse mutsuzum diyemeyiz ve sinanmiyorsak evladimizla eşimizle ailemizle mutluyuzdur. 🤲🏼 Derdin seni Allaha yaklaştırıyorsa dermandır 🤍
kubos0 keskegecmisedonebilsek 17 gün önce oğlumu kucagıma aldım ne kadar lohusalık psikolojsi beni yorsa da oğlumun varlığyla çok mutluyum çok şükür ❤
bittercikolata__ keskegecmisedonebilsek sağlığımız yerinde evlatlarım sağ o yönden mutluyum. Ama başka yönler hiç mutlu değilim
alinmom Mutluluk tek bir hâl değil bence; bazen gerçekten mutlu, bazende sadece yolunda olmaya çalışan halimiz var. Önemli olan o küçük anlarda kendimizi iyi hissedebilmek. ☺️🌺
Mathilda_ keskegecmisedonebilsek hiç mutlu değilim böyle devam ederse de hiç olmayacağım gibi duruyor
Hayallerhayatolsa keskegecmisedonebilsek mutlu olmak neydi Sabır şükür tekenmişlik bitmişlik yorgunluk
Dedektifgadget keskegecmisedonebilsek şikayet etsem rabbim razı değil ,şükür etsem gönlüm razı değil .
ikiierkekkannesii keskegecmisedonebilsek Mutluyuz çok şükür. Sağlığımız yerinde , maddi imkanımız da var. Rabbime hamdu senalar olsun…
kuzucuk24 keskegecmisedonebilsek çok şükür sağlıklı huzurlu mutlu bir ailem var mutlu olmamam gereken hiçbişey yok peki siz?
bebitonunannesi_ keskegecmisedonebilsek çok şükür. Ama hiç mutlu değilim, yaşanan hissettiğim hiçbir şeyi haketmedim