Niss1 3 yasındakı bır cocuk bu zamana kadar neden mama aldı yanlıs anlamayın merak ettıgım ıcın soruyorum bıde gece beslenmesı olmaması lazım ne sabaha karsı nede gece . Senın benım gıbı yemegını yıyıp uyumaı sabahta kahvaltısını yapması lazım. Sakın yanlıs anlama asla yargılamıyorum emınımkı sende zorlanmıssındır sonucta care aramak ıcın yazıyorsun ama acıl bır sekılde gece beslenmesını bıraktır cocugunun saglıgı ıcn bınayıda ınletse cırlasada en fazla 3-4 gun sonra oda alısır