fatooss Merhaba anneler🩷 Size bişi sorma istiyorum doğumumun üstünden 3 ay geçti 2. Ayında adetim geldi hemen ama fakat bu ay gelmedi gecikmemin 3. Günü sizce bu normalmi yaşıyan varmı bu durumu
hamcokelek33 fatooss emziriyorsanız normal diye biliyorum. Ama yine de şüpheniz varsa mutlaka test yaptırın
deniz255 fatooss bende oldu. Ben de emzirmiyorum. 10-15 gün gecikti. İlk 1 yıl normal. Emzirsen de emzirmesen de
Tugcebb fatooss bende emziremedim ondan sanırım reglim başladı. Düzenli regl oldum her ay ama hamilelik öncesi gibi 28 günde bir olmuyordum. 30 günü doldurmaya başlamıştı. 1 seneden sonra tekrar 28 güne döndüm. Kısacası düzensizlikler olabiliyor, önceki gibi olmuyor
iyikianneyim55 fatooss bizde 4 aylık olduk ikinci ayımda adet gördüm az az snrasında henüz olmadım kızımda 6.ayımda olmustum ama test alıp baktım bunda 9 gün geçince negatifti siz yine içiniz rahat olsun diye alıp yapın testi ama doğumdan sonra çok normal düzensiz olması
fatooss Retzja hamcokelek33 Malesef emzirmiyorum annelerim ilk bir ay sütüm çok az geldi sonrada kesildi emzirmediğim için ondan kafama takıldı biraz prezervatif ile korunuyoruz :))
Retzja Çok yeni doğum yapmışsınız, çok normal. Özellikle emzirme dönemindesiniz, gecikmeler vesaire sıklıkla olabilir. Doğru korunmaya dikkat edin sadece.
Retzja fatooss Emzirme döneminiz bitse de hormon salgılanıyor halen, ve doğumdan sonra 2 yıl boyunca hormonlarınız tam anlamıyla eski döngüsüne kavuşmuyor. Ondan da gecikmen olabilir.
fatooss Retzja konu tekrar çocuk istememem değil fakat henüz bebeğim çok küçük o yüzden ister istemez korktum allah olmayanlara nasip etsin 🤲🏻